פרק 14: #שישינייעס עם מני גירא וחברים • לצפייה בפרק המלא

    דוד לזר 10 Comment on פרק 14: #שישינייעס עם מני גירא וחברים • לצפייה בפרק המלא
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם השבוע בחמישי, מני גירא – שוורץ הגיש את תוכנית מספר 14 של 'שישינייעס' ב'קול חי', עם אנשי תקשורת חרדים שסקרו את כל מה שהיה בפוליטיקה החרדית. כל הגילויים והסקופים נפתחו על השולחן ללא מעצורים.

    נושאי השבוע:

    1) שבת-היום. הכרזה האלמותית הזו הפכה לקאלט. בחור אחד מאשדוד הצליח להפוך את הקריאה שלו לסיסמא שהגיעה לרבבות וזכתה לחיקויים רבים. חלקם צחקו וגיחכו אחרים העריכו על צעקתו מדם ליבו. אבל ללא ספק הוא העלה את המודעות ועשה פה תרגיל שיווקי יחצני מבריק, אולי מבלי שתכנן.

    2) זמרת הקוראת לעצמה חרדית, מסתתרת ומופיעה בטלויזיה. כיצד אפשר לעצור את השימוש בקוד החרדי כשנעשים מעשים העוברים על ההלכה.

    3) הלברטל. סודו של האיש. גאון ומוכשר ידען ומקורי, שבכל פעם מעורר סערה עם איזו אמירה שנויה במחלוקת ובדרך כלל חוזר בו. הכל מחושב? תסביך? גאון עם שריטה? מה הסיפור שלו.

    4) הר הזיתים למרמס, השבוע קצת מתעוררים גלנט וארדן. אבל השאלה היא האם לא הפסדנו כבר את השליטה במזרח העיר. כ170 אירועי טרור בשבוע רובם לא מתפרסמים.

    5) פרשת הנפל. האם החברה קדישא טעו או נפלו קורבן לתחבולה מתוחכמת בדרך להשגת שחרור מהכלא.

    6) הפרישות מהווטסאפ – הטרנד החדש. לא רק חרדי רוחני, אלא בכלל של אנשים עסוקים שמבינים שזה גוזל מזמנם (כאלף, מנחם שפירא, צורי קריספל).

    7) סיפורו של בוסו והרימון. מי מחפש את האיש הזה. כיצד נציג חרדי הופך ליעד לעבריינים והאם שייך בכלל להוציא את הגורמים העבריינים ממעורבות בעסקאות בנייה ונדלן.

    8) מאבק הסגנות בקריית ספר. מי ניצח. גוטרמן או גפני.

    9) ציוצים ללא חשבון והשיימינג במגזר החרדי – מהן הגבולות. האם ראוי לפרסם כל דבר שיש בו עניין לציבור. וכיצד אפשר לעצור את התופעה.

    10) פרשת ביג – אזולאי תקף את לסרי או לא. למה חוששים מראש העיר. ומה לגבי בעיות החשמל והמבנים שיש לתלמידים חרדים רבים. מדוע עסקני אשדוד רדומים, מנומנמים. מתי שמעתם פעם אחרונה בתקשורת נציג ציבור בולט מאשדוד.

    וגם: גילויים חדשים בפרשת ההקצאות בבני ברק – יתד מצנזר את זייברט. זייברט מצנזר מודעות ליתד. אורלנסקי מול דרנגר. האם זייברט מקבל גיבוי מליצמן. והאם צעירי דגל מקבלים גיבוי מגפני. ואולי המאבק הזה מלמד אותנו מי הוא דור העתיד בפוליטיקה החרדית – סמנו לכם את האישים שבמרכז המהלך.

    צפו בתוכנית המלא:



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      מני …סחטיין על החולצה הלבנה…

    2. 9

      השבוע היה בלגן גדול חבל פעם היה זמן קצוב ולא כל אחד נכנס לתוך דברי חבירו

    3. 8

      ממש צרם לי כל הקטע עם פיאמנטה

    4. 7

      רק שיהיה ברור אבי פיאמנטה לא מייצג את כל חב"ד וגם מצאתם מישהו תמים שתוכלו לצעוק עליו נראה אותכם מביאים מישהו שחזק בדיבורים לא חסרים כאלה דוברים בחב"ד

    5. 6

      אין עליכם…
      גרינצייג אתה תותח

    6. 5

      מסכן פיאמנטה קטלו אותו,,,,,,,, יהודי טוב,,,,,,,,, לדעתי התוכנית עם עוד קצת מיתוג תהיה התוכנית של הישיבע-בוחרים, וגם כדאי לגלוש איזה 10-20 דקות מהשעה 2 זה יוסיף הרבה.! אחלה תוכנית שאפו ענק.!

    7. 4

      בעניין ההקצאות בבני ברק ויחסי דגל-אגודה
      ברור לכל בר דעת שההתנהגות של אגודת ישראל כלפי דגל התורה בשנים האחרונות אינה מוסרית ואינה צודקת משום שאין ספק שמאז שנת תשנ"ב שנחתם ההסכם בין אגודת ישראל לבין דגל התורה בהוראת מרן הרב שך זצ"ל הציבור הליטאי גדל ואף הכפיל את כוחו אי לכך ברור שכיום בשנת תשע"ה ההסכם שהיה נכון לשנת תשנ"ב כבר אינו רלוונטי והראייה היא העצרת שקיימה דגל התורה ערב הבחירות האחרונות בבני ברק שם השתתפו למעלה מ60 אלף איש לא כולל אנשי בני תורה המסקנה העולה מן הדברים שהחלוקה בין אגודה לדגל כבר מזמן אינה רלוונטית ולכן יתכן מאד שבבחירות הבאות תרוץ דגל התורה לבד.וכן לעניין ההקצאות בבני ברק מדוע שהליטאים שמונים למעלה ממחצית מתושבי העיר יקבלו כמו אנשי בני תורה שמונים פחות מ15% מכלל תושבי העיר בקיצור אנו קוראים בזאת לראשי ומנהיגי סיעת אגודת ישראל להתעורר פן יהיה מאוחר…
      בברכה בן תורה כאוב

    8. 3

      מה ישראל כהן מתנענע כמו בטיש של האדמו"ר מויז'ניץ????
      ונראה שבלומנטל ממש מתענה לשבת כ"כ הרבה זמן על המקום

    9. 2

      אני מקווה שישנו את השעה של חבדנייעס שלא יהיה על חשבון שישינייעס

    10. 1

      תגובה 8 חחחחחחחחח קרעת אותי צודק…….